Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




tisdag 12 maj 2009

Grön men go!

Go kväll:) Klockan är över tio och det är fortfarande ljust ute....tycker det är helt fantastiskt. I morse joggade jag en kort sväng, kom mitt i ett regn:( så märkte jag att massa blomster träd har slagit ut. 17 vad snabbt det går. När det börjar bli såna här långa kvällar och ljusa nätter är det perfekt tajming att planera sommarparty:) Tycker ni inte!? Hoppas nån vill komma...:) Tänkte passa på att fira nationaldagen riktigt ordentligt. Duvan har lovat sätta på sig "blomster party klänningen". Men alla som vill komma är självklart välkomna!

Jag har ju mot min vilja lyckats skaffa facebook....jag vet inte hur det gick till riktigt...men helt plötsligt så blev det så bara! Tror jag är uppe i 12 vänner eller nåt sånt! Men alvarligt hur gör ni som har 192 vänner????? Det här är ju helt sjukt! :) Vänner på facebook är det lika med har sett nån gång!? Eller hur fungerar det.....? Till och med jag får väl acceptera att det är så här den nya generationen människor vill kommunicera med varandra....fast jag föredrar nog möten ansikte mot ansikte....blir som mycket roligare då!

Vide sover nu som pippi! Han sover ALLTID med fötterna på kudden....lilla pöpet. Han är sjukt go nu men hostig. Han har börjat lära sig barnens namn härikring. Lite roligt. Andra ord som kommit nu är backa, mjölk, bupa=lastbil! Idag såg han grannens lilla guldbil då sa han kocke på en gång. Jag ba nej nej det där är ingen audi vettu! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar