Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




tisdag 5 maj 2009

Lite förgyller

Imorse vakna vide så dära omänskligt tidigt....för mig i alla fall är det tidigt att gå upp 20 över 6 om man inte ska göra något på hela dagen. Framåt tio tiden var jag på lite bättre humör efter några koppar kaffe:)

Här skulle det nu ha vart ett jätte långt inlägg om allt möjligt som försvunnit pga vårt dåliga internet:( Men tror det handlade om att jag fått åkt till ikea och handlat lite små grejor:) Och att jag har storstädat här hemma!

Nu har jag mormor och Gmormor här som ska passa vide när vi ska på Elvis konsert med stefans jobb. Stefan provade igenom hela garderoben igår och varkar ha klädångest för han hittade inget som dög. Typiskt killar och va ute i sista sekund tyckte elin.

Nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig klar. Har nyss ätit en sjukt go pudding sallad med kassler, färsk annanas och brieost:)

I helgen ska vi få besök från både väster och norr:) Ska bli kul hoppas på fin väder!

1 kommentar:

  1. En av de kommande gästerna...6 maj 2009 kl. 19:41

    Har ni Canal+ eller Espn America?

    Om inte, vad har ni för kabeltv-nät?

    SvaraRadera