Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




torsdag 7 maj 2009

Maybe I didn't treat you

..... You were always on my mind....You were always on my mind.... den låten har jag fått på hjärnan hihi
Igår var det partaj med makens jobb. Mycket trevligt vill jag tycka, fast kan bli lite stelt så där när man inte känner nån! Först fick vi lyssna på föreläsning av han som grundade hudik teatern. Då tänkte man ju NEJ ingen föreläsning fy vad tråkigt i över en timme. Men det var typ det bästa på hela kvällen:) Lite töntig att marknadsansvarige från Brynäs tyckte han skulle ha brynäs tröja på sig under föredraget…men men. Sen var det tre rätters middag, vi hamnade vid VD bordet;) Kul att träffa alla kollegor och så några var jätte trevliga. Våra platser under showen var ju sämst…vi hade på första rad…jag såg inte ens upp på scenen haha. Men dom var ju jätte duktiga, särskilt två tjejer var grym på att sjunga:)

Vide hade vart jätte snäll med mormor x2 så det var ju skönt. Han hade ätit massa köttbullar:)

Har fått en fråga om vad vi har för tv kanaler….vi har inga såna dära special kanaler för film och idrott. Tv leverantören heter cantab….tror jag. Här hemma umgås vi med varandra;) Eller så kollar vi på dåligt brända filmer. På nätterna gör vi välling, byter blöjor och torkar snor....välkommen till helvetet:) Men det kanske går att titta på nätet?! Som förövrigt fungerar skit dåligt!

1 kommentar:

  1. En av de kommande gästerna7 maj 2009 kl. 15:55

    Ja ja, då får jag väl försöka umgås istället då. ;P

    SvaraRadera