Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




söndag 10 maj 2009

Ljuvliga helg

Äntligen har jag fått igång datorn! Den mår inte så bra men hoppas den fungerar en liten stund. Nu har nyss duvorna åkt hem till "tråkiga Söderhamn" enligt duvan:) Nu vill hon flytta! Man kan inte gå på nån restaurang eller ute servering där dom bor! Tur att vi bor i stor staden så hon kan komma ner och handla lite. Lyckliga välkomnar duvorna varmt till stor staden:) Idag passa hon i alla fall på att handla värsta värsta party klänningen från gina;) och jag fyndade lite jag med....en aprikos tunika, ljusgul kofta och lite krimskrams:) Lille bror uppdatera sommar garderoben med ljusblå chinos och ett linne. Vi har ätit GI hela dagen, eller så inte! Fikade på favo plejset....har bara varit där 3 gånger den här veckan...hihi, sen åt vi kladd kaka och glass efter Lax middagen:)

Vide och Kocke spelar boll!

Igår hade vi Elin och Micke här på grillning och spelkväll:) Tills nästa gång ska vi köpa ett nytt spel, för nu har vi bara förlorat. Fast nu vann dom nästan på fusk, eller åtminstånde tur. Vi lärde oss i alla fall att stefan och elin är värdelösa på att säga förlåt....att micke inte kan skratta...och att stefan är enormt charmig enligt han själv;) Jag är ju bara perfekt förutom att jag inte tycker att pengar är så viktigt!


Vide tyckte det var jätte roligt när han fick besök! Stackars Micke fick knappt sitta för Vide ville spela fotboll eller hockey hela tiden:) "GI-elin" kände man knappt igen;) Sjukt duktig har hon vart som ätit det ända sen nyår.

Igår på förmiddagen hade vi städ dag med hela föreningen. Det gick jätte bra, bäst på hela dagen var granntantens bullar. Helt underbart goda:) Roligt att träffa alla familjer som bor härikring.

Vill passa på att gratulera Wilma som blir 2 år idag. Stora tjejen var jätte söt i tidningen. Hoppas vi får komma och hälsa på henne nån kväll i veckan:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar