Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




fredag 8 maj 2009

Fredags hets

Dagens outfit:) Nu så borde "60 minuter hedlund" vara nöjd för nu syns skorna!

Varmt!
- Jag har fått så himla mycket uträttat idag. Kan bero på att vide var på dagis och att jag för en gång skull hade bil! Går ju lite fortare att ta sig fram då. Bjöd fröken kernell på smarig lunch i solen i city.
- Altan räcke färdigt:) Och en del jord är flyttad. Sen kom världens regn skur! Men det var ganska skönt.
- Blev haffad angående ett jobb! Men det blir väl inget som vanligt!
- Storhanda ensam (vide räknas inte) Slippa ha med sig nån som väljer vindruvor i en kvart.

Läskigare.....
- GI, herregud nästan alla jag känner ska äta den där konstiga maten! Normala fall när folk ska hälsa på så köper man bak ingredienser och passar på med chips och godis. Näe nu blev det ett halvt grönsaksland i varukorgen;)
-Stickig hårväxt i ansiktet;) Näääeeeeee ta bort det...det blir som mysigare då!
- Blåsor....både i munnen och på fötterna efter mina nya skor. Så trökigt.

Jo minns ni att jag skrev att en tjej på vides dagis gilla mitt nagelack? Idag gillade hon mitt hår:) Lite roligt!

Idag var vi och hälsade på vides pappa på jobbet. Det var roligt till en början men vide blev jätte rädd för produktions avdelning...antagligen det höga ljudet. Truckarna var också läskiga. Bäst var en lastbil utanför;) Var lite roligt att se kontoret....det såg precis ut som på hans förra jobb haha! Papper överallt i massa olika högar.

Hoppas alla får en trevlig helg! Jag ska lägga mig i soffan och hoppas att min huvudvärk försvinner.....har suttit i hela dagen:S

1 kommentar:

  1. Varmt: Slutspel

    Slutspel = Stickig hårväxt i ansiktet

    Får ta med egna chips då;)

    SvaraRadera