Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




måndag 29 juni 2009

Västistripp i världens varmaste land....

Vide somnade i bilen på väg till stranden....
Vårvik!

Men nu är sommaren här! Super varmt och jag badade i havet igår. I helgen hade vi brud helg på plaja Trossmo i västis....fem brudar, shopping i city, en barnpool, tidningar, godis och en massa skit snack...hihi. Kan det bli bättre? Utan hundar, ungar, katter, karlar och grannar;) Gissa om vi njöt....till och med killen vid grillen fick konkurrens. Blev en del handlat inne i stan lite kläder och assosiarer....eller hur fan det stavas. Fotografens dotter var som vanligt ansvarig för det här med bilderna....men då jag inte fått dom ännu så får ni glatt vänta på dom:)

Idag var jag tillbaka på arbetet...dom flesta har semester så man behöver inte trängas i lunch rummet. Måtlådan är dagens höjdpunkt så det är viktigt att den är bra, sa min handledare efter en vecka;) Det har jag tagit fasta på....rasterna är bäst! Vilket jobb man än har så är det en återkommande grej! Till och med en torr macka med lite smör på kan man längta sjukt mycket efter då.

Duvorna har dragit till varmare bredgrader...vad det nu ska vara bra för nu?! Hihi hoppas dom har det bra.

Vide babblar och babblar...just nu är nog favoriten att vara på stranden:)

Näe i veckan som kommer hoppas jag på grill kväll....filmmys....nystädat hem....en ny ansiktkräm med glitter....och sedan lite ledighet:)

Jag lovar....jag ska blogga oftare nu:)

1 kommentar:

  1. Nä nu vet jag inte om jag orkar klicka in på den här sidan mer. För dålig uppdatering tycker jag!

    /Geno

    SvaraRadera