Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




tisdag 2 juni 2009

Andra dagen....

....på nya jobbet är avklarad. Det gick bra. Är dock trött i huvudet nu. Vet ni vad jag har på mitt jobb...höj och sänk bart skrivbord och en jätte skön stol;) Men det är extremt varma och för små lokaler för så mkt folk och datorer. Men man vänjer väl sig. Det roligaste på hela dagen var mötet på eftermiddagen.....mitt favo ämne....jag själv;) Haha näe men skämt och sido....skönt och pressentera sig för gruppen samt höra vad alla andra heter och har för bakgrund. Det är 99,9 % tjejer på arbetsplatsen. Mycket märkligt.

Efter jobbet joggade jag en liten liten sväng för att få lite luft. Jo just det innan det hämtade jag ut allergi medicin för hela sommaren...450 kr billigt och bra:( Nu har jag köpt Hälsa tidningen som jag ska plöja igenom och försöka skriva ihop en artikel. Ska bara äntligen få duscha, vide har uppehållt badrummet med bad i balja. Får inte glömma att fixa naglarna i dag känner jag.

Lite uppdateringar från oss:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar