Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




måndag 1 juni 2009

Tjejmilen

Nån som är sugen att springa med mig? Jag vet inte själv om jag är det:) Men idag pratade dom på jobbet om att det är superviktigt med mål och delmål i livet. Enligt han som hade lyxfällan förut. Jag har sprungit tjejmilen en gång tror det var år 2000 tillsammans med mamma och Annika. Men dom sprang i från mig såklart;) Men jag tror jag gick i mål på strax över timmen om jag inte minns helt fel. Eller en timme och en kvart kanske det var.

Jag känner att jag tappar motivationen direkt med träning om jag inte ständigt peppar mig själv! Jag är dock extremt dålig på det.

Nu har jag lyckats fått ihop två artiklar om miljö-hälsa och skönhet:) Men om dom är bra det återstår att se. Jag ska lämna över dom på lite granskning så man kan få lite feedback.

Nu ska jag snart ta kvälls macka med avocado och mitt favo te från I Love eco:)

2 kommentarer: