Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




tisdag 9 juni 2009

Aj aj aj aj buss

aj aj aj aj buss! Jag tror dom har sjungit "när trollmor har lagt de elva små trollen......" på dagis!? För vide går runt och säger så:) Han har dock fått de lite om bak foten....haha. Idag har han vart på utflykt med dagis och haft mackor och festis med sig, det hade gått jätte bra.

I helgen var det party så det stod härliga till:) Tror vi blev över 10 personer till slut. Grillat, chokladkaka, lekar, fotboll och singstar!! Det var kul.....fast inte dan efter kan jag lova och fler där till kan intyga:(:( Jag var så sjukt dålig! Grina, skrek, spydde och sov omvartanat. Men sitt ansvar som medborgare måsta man ju ta så jag gled som nån gammal knarkare, gick halv upprätt med solbrillor, till val lokalen. Tappade alla handlingar innan jag kom fram:) Men röstat blev det. Så nu får vi hoppas på ett bättre europa:)
Pövan och lille bror tar i:)
Födelsedagskillen sjunger i vacker stämma:) Eller så inte:( Duvan i "duvklänningen" :)
Norpan släpper inte micken;)

Kökspersonalen:)

Jobbet går fin fint. Blir dock lite mycket ansvar på en gång kan jag tycka känns som man får svårt att andas när det blir så mycket nytt bara. Men idag gick jag hem tidigare och var ute i friska luften...har man rättigheter så har man! Finns ingen människa som blir gladare för att jag sliter ihjäl mig.

Ha det bra;)
kram

1 kommentar: