Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




lördag 13 juni 2009

Skatteåterbäringen!

Vädret är ju inte det bästa!! Regn regn regn och åter regn. Vide vakna tidigt imorse...var ivrig och vlle upp och tvätta:) Idag blev det en runda i city.....sonen gillade hissen bäst. Som tur var somnade han i vagnen så vi fick lite handlat;) Massa kläder, skor, smycken, parfym mm. Sen blev det lunch på Java....super mysigt med tända ljus och så. Tror hela eftermiddagen gick åt att städa i garderoben så allt nytt fick plats. Hoppas att jag blir bjuden på nå party så jag kan ha min nya sommar klänning....:) Massa volanger och grejer...såg kanske ut som en smällkaramell...men det bjusar jag på! Så skulle jag ha lite nya örhängen tänkte jag....kolla som hastigast på priset...tyckte det stod typ 34 kr...jag tar tre stycken tänkte jag det går åt! Men sen när jag kom till kassan hade jag visst fått me några halsband också och vips vart det 500 spänn så jag fick en väska på köpet! Jag hade ju så klart sett fel på priset på en del grejor...äh man lever bara en gång:P



Snart är det midsommar....om mindre än en vecka. Helt sjukt vad tiden rullar på.



Jag har vart lite dålig på att blogga på sista tiden....:( Ska försöka göra ett uppryck!! Jobbet rullar på är dock lite stressigt. Men jag är lugn....men alla andra stressar som 17....jag fattar som inte varför....dom tycker säkert jag är helt cp.



Näe mycket kul händer inte här. Sjukt nöjd med min nya parfym i alla fall....dkny summer? Kan den heta så kanske. Ljus rosa lite boll.....kom och sniffa på mig! ;)



Fy jag har inte joggat på jätte långe....får lite dåligt samvete....får ta igen det sen när det blir bättre väder....och piggare i kroppen. Har kännt mig trött senaste veckan. Måste nog skaffa nåt att se framemot....typ har inget planerat alls. Fast nästa vecka har vi sommarparty med jobbet, picknick med 5 kamp och sen blir det midsommar! Skulle dock bli dåligt väder...pappa prata om och skaffa nå partytält.....förstår som inte hur det ska bli bättre (?).



Imorn blir det hemma mys och kanske en tur till Valbo....och så måste vi stor handla....fy vad tråkigt!!

1 kommentar:

  1. Det är ju inte långt tills det blir partaj i Västis:) Se fram emot det tycker jag...

    SvaraRadera