Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




torsdag 4 juni 2009

Kvinnorna......

....som gör att Sverige inte stannar. Ungefär så är det att arbeta på en myndighet. Här stämplas och arkiveras allt!! Inte ett litet papper går någon förbi. Ganska ovan miljö för mig som typ helst inte vill öppna ett myndighets brev som är till mig själv ens. Min hjärna har dock anpassat sig fort....när jag tänker så tänker jag med helt andra ord liksom.....
Förut: ååå vad gott me lite fika och kaffe....och kanske titta på bilderna i en tidning....
Nu: Jag förelägger en rast nu om 15 minuter samt dricker en kopp kaffe av normal styrka.

Vem vet nu kanske det blir ordning och reda på mig oxå!!!:)

Här spö spö regnar det ute....och jag måste åka till ica och köpa maskindiskmedel och ägg för imorgon fyller någon 31 år och vill ha tårta/kaka.

Sen måste jag fixa klart artiklarna och sedan skicka in dem. Sen tar jag helg;)

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar