Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




tisdag 16 juni 2009

Ursäkta



Hej hopp! Här har vi haft bull bak:) Så det är bara och titta in på fika;)


Imorgon åker Vide upp till mormor och morfar i Hälsingland för att fira midsommar och semester:) Lämpligt för imorgon är det sommarfest med jobbet!


Just nu sitter jag och väntar på att få duscha.....lite upptaget av en kille som badar balja!


Rita är favoriten annars just nu enligt vide. Men han målar inte...utan han dirigerar vad jag ska måla. Mest traktor och buss...men nu har jag övergått till streckgubbar...direkt när jag hade målat en så sa han pappa...:) Sen rita vi kajsa med solhatt, morfar på en stege och kocke som åt glass....ja jag lovar ni vill inte se teckningen;)


Facebook och jag börjar bli vänner i alla fall. Det känns skönt. Lite nya jobba kompisar och hittat på en del gamla som jag trakaserar;)
Hoppas vi ses i midsommar! Puss och kram

1 kommentar: