Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




torsdag 18 juni 2009

Sommarparty!

Igår hade vi en liten tillställning med jobbet. Riktigt trevligt hade vi med picknick och 6 kamp i boulongerskogen. Fin fint väder och massa fnitter:) De vanliga...vin på filten...fickmåsar ville åt maten...nån tappa bort resultatet till tipsrundan....osv. Mitt lag vann i alla fall;) Det var viktigast...kanske för vi hade så grym ledare i vårat lag. Det var inte jag. Men hon och jag åt jordgubbsremmar från varsin ände och vi var helt klart bäst:) Sen var det lite andra grenar också såklart. Jag har träningsvärk idag. Sen blev det en sväng till brända bocken men jag var lugn...och på jobbet 7 i morse.

Efter ännu en stressig dag gick jag en sväng på stan....nästan rim ni. Blev lite smått å gott, bh, troller, sommarlinne och lite annat:)

Fy vad det luktar ila här....vår sopnyckel har åkt och firat midsommar med vår son. Så nu blir det runt knackning hos grannar....! Sen blir det bilgodis och säkert en resa med mycket trafik....alla ska ju fira midsommar!! Elin berätta just att när micke skulle handla på ica maxi idag så fanns det ingen parkering! Det är ju helt sjukt!!! Folk blir som galna ju. Jag minns när jag jobba på coop och svimma och spydde just denna dag....det var så mycket folk och alla bara handla lax och ingen kom och bytte av mig. Till slut fick dom leda upp mig till personal rummet och jag har ALDRIG vart så dålig....jag minns att jag spydde i en genomskinlig frukt påse hela vägen hem i bilen. Så snälla alla ta det lugnt i midsommar....det är inte så viktigt de där med mat och allt....umgås och ha kul!! Jag hoppas på att få prova vårt nya spel ;)

Ha en super underbar helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar