Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




tisdag 22 februari 2011

Turkos vs Rosa







I en del familjer vill man bara ha randiga långkalsonger och baröver:)
Idag var det BVC för Lilje, storebror följde också med för att se till att allt gick rätt till. Jag insåg på vägen dit att jag är född i fel klimat! Mina fingrar var som pinnar efter att ha burit in barnen i bilen. Det är verkligen skitjobbigt att jag fryser så mycket....det känns som man går av!! Det gick i alla fall bra väl framme på BVC och nu väger hon ca 7,8 kg och är 69 lång. Det första vide berättade när han kom in "min pappa har ont i sitt knä". Men det är undersökt nu och det var inge större fel....bara för lite muskler;) På eftermiddagen har vi spelat spel, lekt och lagat mat. Vide ville inte till dagis idag...det var för kallt tyckte han. "Men imorgon kan jag gå dit" Bra inställning. Jag har nyss haft lite lyx tisdag och fått fikat på stan:) Fikat var så där, sällskapet var bättre. Sen var det dags för mig och Linda att fylla på matlagret hemma och stor handla en vagn på Willys. Nu är det dags för vetevärmaren och sängen:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar