Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




torsdag 17 februari 2011

2xAlvedon

Började jag dagen med på grund av huvudvärk. För en gång skull blev det bättre.

Jag och Citronen;) Som håller på att knäcka en tand uppe på sidan liksom.
Ni ska få ett härligt recept:
Grekisk Pyttipanna
Lägg lite fläskfile i marinad på olja, soja, sambal, vitlök....det man känner för. Skär i lagomstora bitar paprika, rödlök, zuccini, tomater samt fetaost och oliver, lägg i en långpanna ovanpå detta lägger man den skurna fläskfilen så in i ungnen tills det blir färdigt så servera en go tzatsiki till. Hoppas jag fick med allt....var tvungen att springa lite till tvn och kolla gör om mig på Go kväll:)
Idag fick jag hem lite tapetprover....men näe det blev helt fel. En tapet är jag jätte kär i men vet som inte vart vi ska ha den riktigt....och stefan gillar inte den.
Ikväll ska vi planera hur och om vi ska göra med vår lilla tomt. Det är bara det att vi tänker lite olika. Jag tänker.....hur vill ha och vad får det kosta? Stefan tänker.....hur mycket pengar har vi och gör det som det räcker till. Hihi får se hur det går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar