Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




söndag 13 februari 2011

Moffis på stan

Lördagsmorgonen började med storstädning då vi väntade besök. När jag precis var färdig och donade i tvättstugan hör jag vide utifrån vardagsrummet "mamma Lilje leker i dammet" Tacksamt.

Här bakom fotöljen uppe på golvlisten lyckades dom hitta det:) Sötnosarna.




Lite morgon gympa i form av rockdans:) Sen blev det stan. Jag fick med mig det viktigaste hem. Då jag var i valet och kvalet hela hösten om vide skulle ha en overall eller inte....så fanns det inga kvar till slut. Den han har nu är helt slut och liten. Då tänkte jag att vårkläder ska pojken ha i allafall:) Så blev det lite byxor till Lilje då alla hon har är för stora. Hon växer inte så fort som jag trott:) Samt att det är livsfarligt när dom är för långa för då fastnar fötterna och hon ramlar. Ja så hittade jag lite blusar och hårfärg.

Stefans hemgjorda glass och chokladkaka!

En "helt vanlig" tröja (som stefan sa), vides jacka och en vit blus!
Vide gick med Moffis på stan och blev jätte hungrig när han fick syn på Mcdonalds....:) Då blev det paus där med strips och läsk. Sen blev det leksaksaffären.

Denna var det enda han inte hade sa Morfar:)
Idag skulle vi ha lekt med Linda men då hennes blivande har legat i magsjuka hela natten så skippar vi det...:( Så nu blir det en promenad med pulka åk istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar