Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




måndag 7 februari 2011

Träna?

Är det idag som jag ska börja träna igen?! Det har jag funderat på i ca 2 timmar....:) Annars är det makens fotbollsträning måndag och onsdag men då hans knä gör ont ska han hoppa över det...kan det vara en signal till mitt inre att äntligen ta tag i det?! Jag älskar ju gympan men känner liksom inte för att ta mig iväg när det är mörkt och kallt på kvällen jag längtar liksom bara hem till varma huset och barnen. Men nån gång måste jag ju börja det är ju bara så. Måste få lite muskler. Som det är nu så känns det som min svanskota ska hoppa ur min kropp när jag sitter ner. Är detta vanligt? Det känns som ett knivhugg som sitter kvar liksom när jag sätter mig på en stol. Fast sträcker jag på ryggen och sitter som viktoria blir det lite bättre.

Vide frågade mig igår. "Mamma varför heter du Maria för?" Ja du varför.....för att du ska veta att det är jag...man kan inte bara säga ööööö till folk...alla måste ha ett namn så man vet vem man pratar med liksom. Ja han köpte det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar