Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




lördag 5 februari 2011

Förre och efter

Idag stod klippning på schemat. Väldigt trevligt. fast jag höll på att somna nästan när ajg väntade på min tur. Det blev ingen handlat på stan idag för det var så mycket poliser på stan så jag tyckte det var läskigt! Jag skojar inte men jag såg säkert 100 poliser. Stefan säger att det är för det är stockholmare i stan....livsfarligt! Bäst att gömma sig hemma i bomhus.


Det blev lite mindre hår och kortare.....bilden är inte jätte bra men det känns skönt i alla fall

2 kommentarer:

  1. Det måste ha varit för att Jejje var i stan som alla poliser var där ;) !!! Såg ni han???

    SvaraRadera
  2. Hahaha ja det var det säkert! Han är ju så stökig. Han sover väl mest? :)

    SvaraRadera