Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




onsdag 16 februari 2011

Dumma mamma!


Jag och lilla stumpan rorar oss själva idag. Lika spännande som vanligt sen att hämta storebror och se vilken sinnestämning han är i:) Senaste tiden har han blivit jätte ledsen för att jag inte har någon med mig. En dag här efter jul var Kerstin med och en dag Linda.....klart det är en vana då. Lite svårt att förstå för en sån liten pärla att alla andra människor jobbar vid två tiden på eftermiddagen. Men är det någon som känner för att göra hans dag så kan ni alltid följa med och hämta honom!
Imorse var jag och handla en kasse på lill ica för det fattades en del grejor här hemma och idag är det onsdag vilket innebär fotbollsträning. Eller löpa och grilla korv:) Längtar lite tills vi får gå och titta på när dom spelar.
Det röda märket är resultatet av en ivrig tjej som skulle ta mammas hörlurar till telefonen:( Först läppen i mitt knä, sen när jag skulle fiska upp henne så liksom gled hon iväg och fick pannan i gölvet. Vi som pratade med Kajsa mamman som snart ska bli tvåbarnsmor. Hon skulle berätta om att hon hade varit lite orolig för livet i magen men att det var bättre nu och idag var hennes största bekymmer om hon skulle sova på förmiddagen eller eftermiddagen:) När man är gravid är man ju sjukt trött!! Det går liksom inte att beskriva sån trötthet har jag aldrig kännt annars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar