Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




söndag 13 mars 2011

Tabletter

Sköna söndag. Jag och Linda har gjort Hemlingby köpcentrum idag. Matbordet fick tabletter och golvet en randig matta! Precis som efter regn kommer sol så kommer grönt efter rosa:)

Skor var också dagens misson. Vide fick tre par..."dom här kan jag till våren" tyckte han. Ja först skrek han en stund att jag inte köpt blixten skor...men jag är så less på den där bilen. Vi hade nämligen kollat ut på hemsidan först vad som fanns:) Snart beställer han väl nåt själv från nätet. Lilje fick ett par vita gympa skor som ska vara lätta att gå i och jag köpte ett par svarta ganska fula skor. Typiskt:(

Till veckan blir det bara hemma troligen för vide har hosta. Går bra när han sitter ner men det är inte så lätt när man är 3,5 år med spring i benen:)

1 kommentar: