Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




söndag 6 mars 2011

Helg i igen

Fredag kväll i väntan på "tågena" eller på spåret;) På dagen var vi till stan och fixade lite på mitt jobb. Vide pratade med alla tanter:) Min arbetsplats stod öde och väntade på lilla mig!

Idag är det sol söndag...men kallt ute ändå liksom. Men det var skönt på baksidan:)


Blev fika i solen.
Jag lider av en sjuk träningsvärk. Efter att ha gympat 2 dagar i rad:) Min kropp har vilat från det i 4 månader. Varför så lång paus kan man undra? Jo först var jag förkyld i ca 2-3 månader...eller ont i halsen till och från. Sen har det varit för mörkt och kallt för att åka iväg på kvällarna, det har varit mysigare att vara hemma med barnen:) Men nu sa vågen till att det var dags att börja igen så då löd jag snällt!:) Får se hur det fortlöper. Det är mycket nu på kvällarna...möten om föreningen....fotbollsträning....osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar