Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




lördag 12 mars 2011

Mormor x2

Solen skinner fåglarna kvittrar och en betong kepa har flyttat in på mitt huvud. Som tur var hoppade den av när maken tog med vildingen och handlade mat på förmiddagen. Förkylda barn=slutkörd mamma. Idag har vi haft lunchgäster här hemma. Det var mys:)

Mamma och mormor får pepparlax, räkor och lite annat:)

Efter lunch vilar alla mellanstora barn. Varför inte med eliapan:)
Jag blir nästan lite rädd för mig själv....men jag liksom orkar inte med det här melodifestivalen någe mer.....är det inge bra låtar? Jo men det tycker jag nog! Alla är bra på sitt sätt:) Men det är nog det här tävlingsmomenten som är drygt! Ringa ringa...rösta rösta. Fast jag vet ändå inget bättre sätt:) Men det förstör mycket av glädjen i programmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar