Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




torsdag 10 mars 2011

Instängda

Här är barnen tokförkylda....eller vide har mest hosta nu. Jätte tråkigt. Men vädret är ju jätte trist så tror dom som kan håller sig inne nu faktiskt. Våren är tydligen försenad enligt smhi. Ja vi märker det:) Två av mina kompisar väntar bebis inom några veckor det är härligt med våren. Och jag väntar på att börja jobba!

Jag och lilla donnan vilar i soffan....hon somnar alltid så könt i min famn:)

Lilje skulle behöva göra inbrott hos en tandläkare och ta en sån dära spiralsug som man har i kinden som suger upp överbliven saliv! Det är helt sjukt hur mycket dregel det kommer...:)

Två sopgubbar:) Tvättstugan är det rum vi är mest i.....är det vanligt?

1 kommentar:

  1. Det är ju sååå tråkigt med förkylningar =(
    Här är W & L pigga igen, men Lukas hittar väl nåt nytt snart =)

    SvaraRadera