Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




lördag 19 mars 2011

Mys Lördag

Denna vecka har vi haft både besök av mormor och farmor. Trevligt. Mormor och jag samt barnen har varit på Fjärran Höjder och badat....det var mycket skönt. Nästa vecka är veckan med stort V dvs överlämningen:) Mamma slutar sin barnledighet och får snällt gå och jobba och pappa tar över jobbet här hemma. Alltså myser med ungarna och bygger altan:) Tvätt, disk och städning lämnas väl till mig....eller??! Jag är i alla fall full av förväntan...med lite fjärilar i magen. Men nu ska vi försöka ha lite ledighet tillsammans först och tänka bort jobb och annat.

Idag har vi varit i Bjursås och hälsat på Naddis med Familj. Solig resa hade vi.

Lilje och Lilly leker lite på golvet...:) Eller Lilje försöker dra av öronen på kompisen!

Spännande med en till bäbis tyckte Lilje.

Efter Lunch, fika och lek begav vi oss tillbaka hem till Bomhus där farmor och sonen väntade. Vide undrade när vi kom hem om han fick följa med till Fal Lund nästa gång! Han och farmor hade varit på Valbo och handlat....Vide frågar mig "mamma har morfar femtusen kr" haha Undra vad dom har tittat på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar