Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




söndag 20 mars 2011

Donnan och Jag

Hänger lite på altanen. Det blir väldigt skönt när solen ligger på. Nästan lite för varmt på sommaren. Därför måste vi nog göra om den lite. Jag är ingen snickare men nå fel har dom gjort när den tidigare husägaren byggde. Nu laddar jag för gympa och soffhäng med solsidan. Funderar lite på hur vi ska överleva kommande vecka...? Vide blir liksom lite bongstyrig när vi båda är hemma.....är det fler som känner igen det? Allt går sjukt bra när man är själv liksom. Men så fort vi båda är hemma så är det gråt och bråk. Får han inte av den ena så går han till den andra. Vi har kommit på att han blir mer trött när vi båda är hemma för det händer saker hela tiden. Kanske därför det blir mer små tjafs.... Sen blir han sur när vi pratar med varann....då blir det lite HÄR är jag titta på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar