Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




torsdag 19 maj 2011

Sommarfest

A.k.a stora scenskräck dagen;) Dagis har avslutning denna tid varje försommar. Alla barn, föräldrar och syskon träffas och tittar när barn och fröknar uppträder. Sen blir det fika i gräset. Fröknarna var gryma på att bjuda på sig själva och sjunga och showa. Jag titta mer på dom än barnen.

Vide med bästisarna Viggo och Wilmer! (V-barnen)


Min "karl" också kallad Stefan tar en fin bild på sin fru och dotter. Jag frågar lite snällt varför fick inte hela jag vara med på bilden? till svar "jag tog dom bästa delarna" jaja!


Vide vägrade släppa min hand så jag fick vara där framme med alla barn en liten stund....


Halv kaos....Viggo ville inte heller vara med....


En liten stund står en rädd Vide och sjunger.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar