Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




onsdag 9 juni 2010

Trött...

Eller seg kanske är ett bättre ord. Här sover båda barnen nu. Vide är förkyld så han orkar inte vara upp hela dagen. I morse var vi promenad i bomhus solen sen slappa jag i solstolen i dryga timmen. Imorgon måste jag göra något mera inspirerande, som en sväng i city;) Tydligen så är vita tajts något i det svåraste att få tag på, mamma har letat överallt, så nu är det min tur. Tajts och tunika lär bli sommarens outfit då inget annat från garderoben lär passa.

Jag och lillasyster tittar lite på tv. Hon gillar redan sex and the city:)

Ny badad liten tjej! Det var skönt tyckte hon....fast inte så länge.

Somnade brevid mamma efter maten.

Nu ska jag laga lite middag så kanske man blir lite pigg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar