Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




fredag 4 juni 2010

En lång dag

Denna dag (som dom flesta andra) har vart intensiv för familjen Lantz. Dagen började med promenad till lillica för att handla inför morgondagen. Det gick sådär, det var jobbigt att gå när man har sån värk. Sen var det dags för Liljes första besök hos BVC, det gick bra men det var ett LÅNGT första besök. Det enda jag var intresserad av det var hur Lilje mådde sen hurvida vi röker eller dricker känns inte så aktuellt att få en lektion i....jag är ju så skötsam:) Sen så sprang jag och Vide in på blomsterlandet och köpte lite plant. Eller plantage som vide säger, tror han gillar trädgårdsarbete för han hjälpte oss plantera ner alla blommor!

Lila tjejen ligger och sover:)
Sötisen
Trötta barn efter en lång dag!!

Lilje har kissat på mig idag och bajsat två gånger i våran säng:( Sen har jag hält jordigt vatten på rena vit tvätten, gått in i ett bord med knät....osv....ingen bra dag med andra ord.
Imorgon är det ingen vanlig dag för det är stefans födelsedag Hurra Hurra Hurra Hurra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar