Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




torsdag 3 juni 2010

Lilje och sommaren...

kom samtidigt, båda lika efterlängtade och härliga. Här flyter allt på och jag mår lite bättre för varje dag. Idag ska jag fira lite med att åka och handla blommor till trädgården. Hoppas jag klarar av det:) Imorgon ska Lilje till BVC för första gången.

Byter blöja:)

Sover i vagnen. Brorsans ärvda mössa är lite liten.


Vide hade köpt en nalle till lillasyster. Hur go som helst. Vide hjälpte till och öppna alla paketen. Lillasyster fick en docka, nalle, kläder och lite annat.


Vide håller i henne för första gången. En härligt morsdag:) Min fina present står i klädkammaren i form av en dammsugare! Ja två barnsmorsa är väldigt härligt!


Myser med lillasyster. Vide tycker att hon har så liten näsa och öron:)


Små fötter har hon också.

Idag har vide lite utflykt på dagis. Han ska ha med sig lite fika. Dom stora barnen ska åka till hemlingby men dom små stannar på gården och går ner i skogen och grillar korv:) Dom verkar få bra väder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar