Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




onsdag 30 juni 2010

Liljes nya vrålåk!

Titta vad smidigt! Nu har jag äntligen köpt ett bärsele till lillasyster. Vilken (o) tur att det precis var rea på den i min favorit färg:) Nu blir vi både snygga och coola när vi glider runt.

Idag har det vart super varmt här i Gävle...men mitt i allt kom det värsta åskan och hagel!

Nu är en tredje del av tvättstugan tapetserad, grymt fint blev det. Hoppas den snart blir färdig.

3 kommentarer:

  1. men vilken snygg bärsele... den hade jag viljat ha Kajsa i ;)

    SvaraRadera
  2. Sara, Wilma & Lukas30 juni 2010 kl. 19:50

    Bärsele är kanon att ha! Håller med om att ni blir både snygga och coola!! :-)

    SvaraRadera
  3. Cool färg, Greta får nöja sig med en blå bärsele när hon kommer i november.

    SvaraRadera