Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




söndag 18 december 2011

Snön faller

Jag fick en fråga från en person rätt nyligen som faktiskt var väldigt svår att svara på. Man kanske inte ska fundera så himla mycket. Varför är känslor så konstiga? Ja varför är dom?! Det är mitt svar! Tänk om man kunde låta folk flytta in i ens kropp! Då skulle allt man tänkte bli så himla självklart. Fast det är ändå häftigt på nå vis med känslor och att vi människor uttrycker oss så himla olika. Är det för flummigt nu igen?! Men jag är flummig! Det är halva poängen med att leva, att man inte riktigt vet vart man ska, men ändå till något bra!

Jag och Jesus.......födda mitt i Julstressen;) Nästan så man längtar till påsken då man blir uppspikad på korset;) Näe skämt och sido. Jag har haft en bra dag med massa släkt som valfärdat hit i snöstorm! STORT TACK för de fina halsbanden som ska pryda min hals;) Love u all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar