Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




fredag 30 december 2011

Fitt slim!

En fundering?! Är det verkligen nyår i morgon....känns som påsk! Eller det kanske är bara jag som är konstig. Nu ska jag göra något som jag inte gjort på väldigt väldigt länge....ta fram min symaskin och kolla vad den går för!

Jag har börjat tänka på slut och avslut. Hur människor kommer in i ens liv och bara finns där och sedan kan dom helt plötsligt försvinna till en annan plats. Man kan höras av men det blir inte som förr. Fast visst är det så att man kan hitta varann på en annan plats längre fram, på ett nytt sätt. Visst måste det vara så?! Jag TROR alltid så. Vad vore vi människor utan tron. Tro på oss själva, på andra, på hoppet, på livet men framför allt tron på känslan! Den som bor i dig!

Av rubriken att kommentera: Mina nya brallor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar