Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




torsdag 29 december 2011

Det dåliga med det bra

Jag är ledig. Det vill säga hemma från jobbet. Semester. Regn och rusk, sjukdomar avlöser varann. Jag liksom längtar tillbaka till jobbet och få den här känslan.....ni vet precis....."fan vad skönt det var och va ledig". Det är ju förns efter ledigheten den kommer! Den känslan längtar jag efter!

När allt inte känns så där på tipp topp toppen då kan det vara bra och skriva av sig lite. Det brukar jag göra. Fast jag tycker att gud var lite taskig när han gav mig stavningssvårigheter. Men men man får göra det bästa av situationen.

Jooo jag måste berätta vad som hände i natt. Jag har inte en susning om varför....och är det någon som känner igen sig eller varit med om något liknande så välkommen med tips. Så här: Jag ska somna in.....jag känner hur kroppen blir avslappnad.....och känner hur jag börjar falla bort....ni vet ska somna in.....DÅ kommer en panik i kroppen.....hjärtat slår och jag flyger upp kollar så alla kroppsdelar fungerar....slår med armar och ben....phu....allt fungerar. Jag törs inte somna!!!! För då dör jag! Så känns det! Vad är det för något??!?!?! Så här höll jag på i nån timme....sen så somnade jag väl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar