Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




måndag 21 november 2011

Måndags mörker

Var det någon som märkte att det var dag idag? var tog den vägen....? Jag har ändå kännt mig pigg....man får väl njuta av dom få dagarna. Fast jag är glad i princip nästan jämt förutom när jag är ledsen. Men idag så slank jag in i postrummet innan jag gick upp och fikade. Jag var väl allmänt glad för jag skulle få en rast från min dator. Så jag kvittrade glatt till de tre karlar som står och stämplar post med huvudena neråt "gomorgon....hur mår ni?" Liksom sjungande glatt;) Då tittar en av dom upp och säger buttert " var inte så jävla glad det är ju måndag!" Haha det var lite roligt han gillade nog inte sitt jobb så mycket. Imorgon är det tisdag och då väntar nya äventyr.

Men seriöst hur får man barn att sova på kvällen? Ja jag vet dra ner på middagssovningen kanske....men tycker vi har provat det men det verkar inte hjälpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar