Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




lördag 4 maj 2013

Ett av dom....

Nya smeknamn dyker upp som svampar i jorden....:) Maria är inget bra namn att ha. På jobbet heter halva styrkan det namnet så ingen reagerar eller fattar vem man pratar om. Då är det lantzi oftast. Lilje har lärt sig äntligen va jag heter..." Majia lant" hon kan varken säga s eller r! Jo fast ljudlöst:) tjumpoj ( strumpor) byckoj (byxor) fast lördag kan hon säga:)
Mojmoj ( mormor)
En "vän" till min polare har hittat på detta namn! Jag vet inte vad det betyder... Tror det är att jag är en brillorm:) men jag tänker att det är för jag har magiska krafter hahahahah!!!

1 kommentar:

  1. Dä betyder typ såhär.. Vissa är besatta av dig.. Köper lika brillor och läser o tittar på allt som har med dig att göra.. Detta är en ganska liten grupp, bestående av nördar! De flesta tycker om helheten men orkar inte att plöja igenom 3 timmar med dig..

    Ha ha, jag älskar dig!

    SvaraRadera