Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




torsdag 26 april 2012

Vändningar

Förändringar inom dator/teknik/telefoner är inte min starkaste sida. Just nu är jag lite frustrerad över att hur man använder bloggen ser helt annorlunda ut!! Så det är ett under om detta överhuvudtaget publiceras. Om jag vore på jobbet nu så är läget att tillkalla en kollega alternativt ringa wärm men jag provar, här hemma har jag bara dottern och det enda hon bidragit med är att slemat ner bokstaven Q på tangentbordet:( Undrar just vad hon gör, jag hör att hon pillar med nåt och är tyst. Aldrig bra. Tiden går och Lilje pratar och hon blir snart två år:) Lilla (ibland dryga) vännen. Hoppas den här sen våren snart bjuder på lite värme, altansittningar, körkortssikte, bättre jogging tider!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar