Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




fredag 30 mars 2012

Stora kvarnborgen sjukan

Jag är tydligen en av många som drabbats av denna underbara förkylning eller hur man ska kalla det. Idag börjar det kännas lite bättre. Jag ser ett ljus i tunneln. Eller jag såg ett ljus, fram tills barnens näsor dök upp framför mig. Dom kommer garanterat att få det här. Hur ofta smittar man som förälder ner sina barn. Det ska vara tvärtom kan jag tycka.

Igår som så många andra dagar så ringer det nån enstaka vän så där hela appropå....jag blev så full i skratt efteråt när jag tänkte på det vi pratade om när jag hör henne säga " Maria nu pratar vi om nå enklare" så börjar vi prata om främlingsfientlighet;) och världsfred! hmmmm vad kan vara svårare?! Vi är störda punkt slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar