Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




måndag 11 juli 2011

Lite utflykter,,,

Igår var jag inte pigg:( Efter Möhippat hela dagen, först tävling på Alborgen sen bad och relax och mat, sen springa runt på stan, sen middag och krogen på kvällen. Men det var skit kul verkligen:) Men det känns fortfarande i kroppen kan jag säga....som ett stort blåmärke.

Jag och barnen hänger på verandan. Så sjukt bra investering:)


Tänkte bara visa min fina bränna efter besöket i furuvik:)

Igår tog vi en cykeltur på kvälsskvisten och stanna vid en lekpark.





Jag fastna däruppe så stefan fick bära ner mig och ungarna börja gråta haha:)

Idag var vi uppe tidigt som 17 så klockan 10 i morse var vi hemma igen efter besök i Hemlingby, promenerat, fikat, tittat på djur och sprungit runt runt.


Lilje fikar vid Fårhagen.


Mysili mys i två sekunder sen ramla Lilje ner!


Ingen som har lust att komma och fika eller så någon dag?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar