Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




onsdag 6 april 2011

Mina nördar

Jag lever i papprenas värld på myndigheten....akter hit och dit, mål, männsikor, kollegor, möten, vatten, kaffe, utskrifter, dubbletter, datasystem krasch, lunch med Linda.....cirka min vardag:) Så cyklar jag som en blixt fram och tillbaka...:) Hem och myser med mina kottar och lagar mat och dricker kaffe....sen börjar det om....ny dag...samma lika! Nya utmaningar varje dag och i morgon är det mitt första lönesamtal....:P Vides nya favorit....tv spel:) Fan va duktiga barn är....man behöver liksom inte visa hur man gör det fattar han själv....
Lilje hon gillar mest att äta och skita just nu!

1 kommentar:

  1. Hahaha, vilken nördig leksak. Lovar att det är Stefans som köpt den. Kul att mitt arsle inte kommer att rymmas bara. Hade ju velat testa imorgon :)

    SvaraRadera