Välkommen

välkommen till min värld bland småbarn, arbetsliv, sånger, drömmar och framtid




torsdag 30 juli 2009

Världens bästa kille!

Åka racerbåt i Lövskär är poppis! Jag skulle dock vilja ta bort racer...men säger vide att det är en sån båt så ja....då får man väl köpa det!! Han tror ju att det är han som kör också så!
Vide och Kajsa! Dom gillade verkligen varann! Vide ser lite nervöst kär ut! Typ sån där min gör han när han får klappa nå djur eller nå! På morgonen dan efter kajsa hälsat på släppade han fram dynan som dom sitter på och satte sig och pekade brevid sig och sa kajsa! Sött!

Strandraggarn!

När man är med Vide nu så blir det så roligt hela tiden för han pratar så mycket tok! Eller ja han menar ju rätt men det han säger är ju liksom andra ord! Kamma gisen=krama grisen ( i boken hos mormor om tomtarna...eller Tompen som han säger) Det som är favorit just nu verkar vara Koja....lägga sig under täcket och mysa i kojan! Mamma tyckte inte att det var så kul när det var 25 grader inne haha! Då fick jag ut för det att jag lärt honom det! :) Han hittar ju på saker själv! Precis som jag:P
Imorgon ska pöpet på Furuvik med mo och offa! Hoppas dom får trevligt! Sen blir det mat här....jag ska försöka laga lite små rätter som Ernst gjorde föra avsnittet! Såg sjukt gott ut! I hope it is!

2 kommentarer: